Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez Naszych klientów. Jeśli nie mogą Państwo znaleźć tutaj odpowiedzi na swoje pytania prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Czy firma Trojan Sport jest wiarygodna?
Firma Trojan Sport to ponad 20 lat doświadczeń w sprzedaży sprzętu sportowego. Narciarstwo jest dla nas nie tylko pracą, ale także wielką pasją, którą "zarażeni" jesteśmy już od dzieciństwa. Z wielką przyjemnością pomagamy w indywidualnym doborze dobrego i odpowiedniego sprzętu zimowego. W internecie mogą Państwo znaleźć tysiące komentarzy na temat Naszej firmy. Jesteśmy nie tylko wiarygodnym sklepem internetowym ale również prowadzimy sklepy stacjonarne, gdzie mogą Państwo przyjść i spotkać się z Nami osobiście. Jeśli chcą Państwo zapoznać się opiniami o naszej firmie z niezależnych źródeł zapraszamy tu: Opinie o Nas.
Potrzebuję pomocy w doborze sprzętu. Co mam robić?
Jeśli potrzebują Państwo pomocy w doborze sprzętu do wyboru są następujące opcje:
Czy wiązania w zakupionych przeze mnie nartach będą zamontowane i ustawione?
Na życzenie klienta bezpłatnie montujemy i regulujemy wiązania według podanych przez niego parametrów (wg norm ISO 11088).
Czy zakupione narty są "gotowe do jazdy"?
Po zamontowaniu i wyregulowaniu wiązań narty są "gotowe do jazdy". Dodatkowo na życzenie klienta możemy bezpłatnie nasmarować "na gorąco" i wypolerować narty. Tak przygotowany sprzęt jest gotowy do użycia na stoku. Narty są naostrzone fabrycznie i nie wymagają serwisowania w tym kierunku, chyba, że ktoś preferuje swoje własne ustawienia kątów.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Oczywiście. Zakupiony, nieużywany towar mogą Państwo zwrócić bez podawania żadnych przyczyn do 14 dni. Zakupiony towar należy jedynie odesłać do Nas z wypełnionym formularzem zwrotu.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
W sezonie zimowym (październik-marzec) w dni powszednie paczki wysyłamy codziennie. Jeśli produkt ma termin realizacji 24 godziny oznacza to, że zamówienie zostanie zrealizowane w przeciągu 24 godzin. Zamówienia złożone do godziny 12.00 (opłacone lub za pobraniem) powinny dotrzeć do Państwa już następnego dnia.
Należy pamiętać, że w soboty i niedziele firmy kurierskie nie pracują i paczki wysłane w piątek będą w dostarczeniu dopiero w w następnym tygodniu.
Czy jest możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze towaru?
Oczywiście. Istnieje możliwość zapłaty za zamówienie podczas odbioru przesyłki (w celu opłacenia zamówienia przy odbiorze, przy składaniu zamówienia prosimy wybrać opcję "Płatność za pobraniem".
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście?
Oczywiście. Zakupiony towar można odebrać w jednym z naszych sklepów. W tym celu prosimy o wybranie w formularzu zamówienia opcji "odbiór osobisty" i wybranie sklepu w którym nastąpi odbiór. Dobrą praktyką jest również podanie daty odbioru towaru w uwagach do zamówienia.
Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?
W naszym sklepie oferujemy następujące formy płatności za złożone zamówienie:
Czy mogę złożyć zamówienie telefoniczne?
Oczywiście. Prosimy o zapoznanie się z ofertą naszego sklepu, zanotowanie nazw, kodów interesujących produktów i skontaktowanie się z nami pod biurowym numerem telefonu 18 533 12 02, aby złożyć zamówienie. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na podany adres e-mail.
W jaki sposób mogę wyszukać interesujący mnie produkt?
Jeśli interesuje Państwa konkretny produkt to prosimy o wpisanie go do wyszukiwarki, która znajduje się w górnej, środkowej części strony. Jeżeli nie mają Państwo wybranego konkretnego produktu to prosimy o skorzystanie z górnego menu i wybranie interesującej kategorii. W danej kategorii mogą być dostępne filtry ceny, rozmiaru, zaawansowania czy producenta.
Czy mogę wymienić otrzymany towar?
Nie realizujemy polityki wymian. Zakupiony towar można zwrócić i zamówić inny produkt. Przy kwotach powyżej 400 zł wysyłka w naszym sklepie jest darmowa.
Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?
W Trojan Sport zawsze wysyłamy towar w fabrycznym i nienaruszonym stanie, dobrze zabezpieczony i zapakowany. Bardzo sporadycznie zdarza się sytuacja, że towar dociera do klienta uszkodzony. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu.
Czy moje zamówienie dotarło do Was?
Jeśli ukończyli Państwo cały proces zamówienia prawidłowo na końcu zostaje wyświetlony pięciocyfrowy numer zamówienia. W takim przypadku zamówienie jest zarejstrowane w Naszym systemie i procesowane.
Dlaczego nie otrzymałem ze sklepu żadnych informacji na temat mojego zamówienia?
Jeśli ukończyli Państwo cały proces zamówienia i został nadany numer zamówienia to najczęstszą przyczyną tego typu zdarzeń jest źle wpisany adres e-mail, co uniemożliwia serwerom pocztowym dostarczenie wiadomości.
Jeśli nie posiadają Państwo numeru zamówienia i/lub nie dostali e-maila z potwierdzeniem zamówienia oznacza to, że zamówienie nie dotarło do Nas i nie jest procesowane.
W jednym i drugim przypadku prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu.
Czy muszę się rejestrować, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym Trojan Sport?
Nie trzeba się rejestrować. Można robić zakupy bez rejestracji. W takim przypadku nie ma jednak możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będzie trzeba podawać swoje dane ponownie.