Narty Fischer The Curv DTX w sezonie 2023 zostały udoskonalone w porównaniu do swojego rok młodszego modelu. Innowacje, takie jak specjalnie wstawione włókno szklane pod wiązaniem FIBREGLASS BRIDGE, aby uzyskać najskuteczniejszą przyczepność na krawędziach na każdym stoku. DIAGOCARBON - drewniany rdzeń owinięty włóknem węglowym zapewnia wyjątkowo wysoką sztywność skrętną przy minimalnej wadze oraz Titanal, który gwarantuje najlepszą stabilność i jednocześnie niższą wagę. Wszystko to składa się na jedną z najbardziej wszechstronnych, a jednocześnie szybkich nart z kolekcji Fischer.
SHAPE TI 0.5 czyli dopasowanie grubości i kształtu tego wysokowytrzymałego stopu do celów wydajności i geometrii narty zapewnia optymalną przyczepność i stabilność oraz płynniejszą jazdę.
RC4 The Curv DTX wyróżnia się przede wszystkim osiągami w miękkich warunkach co sprawia że narty są idealne na całodzienną przygodę na stoku. Technologia Triple Radius umożliwia dynamiczne, ostre skręty o dowolnym promieniu. Wzmocnienie siatką carbonową wokół lekkiego drewnianego rdzenia utrzymuje niską wagę oraz wysoką sztywność poprzeczną aby zapewnić stabilność i uczucie pewności na narcie.
Kolekcja składa się z różnych długościach narciarskich - idealna narta dla każdego stylu jazdy. Każdy długość oferuje dopracowaną w szczegółach konstrukcję Triple Radius, pozwalającą na idealne wycinanie krótkich, średnich i długich skrętów.
Seria The Curv została zaprojektowana przez trzech specjalistów a tak naprawdę legendy narciarstwa alpejskiego. Hans Knauss, Mike von Grunigen i Kristian Ghedin i to oni ze swoim długoletnim doświadczeniem zaprojektowali cała nową serie The Curv która już podbija stoki na całym świecie. Najważniejszym celem było stworzenie narty która będzie wycinać idealne skręty. Prace nad serią The Curv rozpoczęły się już w roku 2017 i dopiero po 4 latach ciężkiej pracy, wielu testach i dopracowaniu wszystkiego w najdrobniejszym szczególe powstała serii The Curv. Seria The Curv już w pierwszym roku od pojawienia się na rynku mocno wkroczyła w świat narciarstwa i na zawsze je zmieniła.
Fischer RC4 Curv DTX wyposażone są w nowa konstrukcję płyty M-TRACK, która daje optymalny balans i lepszą stabilność co wpływa na pewniejsze prowadzenie przy większych prędkościach.
Cena obejmuje kompletny zestaw narciarski czyli narty z wiązaniami.
SPECYFIKACJA |
TALIOWANIE |
120-70-102 |
PROMIEŃ |
14m / 171 cm |
PRODUKOWANE DŁUGOŚCI |
157, 164, 171, 178 cm |
WAGA |
2100g / 171 cm |
WIĄZANIE |
RSX12 GW (3.5-12 DIN) / T30421 |
ZAAWANSOWANIE |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
TECHNOLOGIE |
 |
DIAGOCARBON Innowacyjne ukośne ustawienie siatki węglowej zapewnia doskonałą stabilność skrętną przy maksymalnej mocy i stabilności na zakrętach.
|
 |
FIBREGLASS BRIDGE Niezwykle mocne i lekkie włókno szklane w obszarze wiązania zorientowane pod kątem 90 znacznie poprawia przyczepność krawędzi, zapewniając wysoki poziom gładkości i stabilności.
|
 |
TRIPLE RADIUS Geometria nart oparta na wielu promieniach skrętu w serii The Curv poprawia kontrolę i transfer mocy na każdym etapie zakrętu - od zainicjowania skrętu po ostatnią fazę przyśpieszenia przy wyjściu z zakrętu.
|
 |
M-TRACK Nowa konstrukcja płyty, która daje optymalny balans i lepszą stabilność co wpływa na pewniejsze prowadzenie przy większych prędkościach.
|
 |
SINTERED BASES (ŚLIZG SPIEKANY) Ślizg spiekany bardzo dobrze wchłania wosk, znacznie szybszy od ślizgu tłoczonego. Posiada bardzo długą żywotność.
|
 |
WORLDCUP TUNING Ślizgi i krawędzie nart są przygotowywane na takich samych maszynach co narty które biorą udział w pucharze Świata.
|
 |
SHAPE TI 0.5 Dopasowanie grubości i kształtu tego wysokowytrzymałego stopu do celów wydajności i geometrii narty zapewnia optymalną przyczepność i stabilność oraz płynniejszą jazdę.
|
 |
AIR CARBON TITANAL 0.5 MM Rdzeń drewniany połączony z podwójną warstwą Titanalu, wzmocniony powietrzem węglowym. W efekcie takiego połączenia otrzymujemy idealną przyczepność krawędzi i wyjątkowo płynna jazdę.
|
 |
SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń ścięty pod kątem prawie 90 stopni gwarantuje lepszą stabilność podczas szybkich ciasnych skrętów na oblodzonym stoku.
|
