Przenieś swoją jazdę na narty na wyższy poziom z rewolucyjnymi modelami Fischer The Curv DTI w sezonie 2024! Zawierają one innowacyjne udoskonalenia, co przekłada się na jeszcze większą wydajność i prędkość w porównaniu do poprzednika. Technologia DIAGOFIBRE, czyli drewniany rdzeń pokryty włóknem szklanym, zapewnia nadzwyczajną sztywność skrętną przy niskiej wadze, a Titanal dodatkowo poprawia stabilność przy równoczesnym zmniejszeniu masy. To wszystko składa się na narty Fischer The Curv DTI, które oferują jedną z najbardziej wszechstronnych i dynamicznych opcji w kolekcji Fischer.
Nasi inżynierowie wprowadzili także nową technologię Air Carbon Ti 0.5, która zapewnia optymalną przyczepność i stabilność oraz płynniejszą jazdę. Dzięki temu możesz śmiało wybierać różne trasy i tereny, w pełni ciesząc się każdą zjazdem.
The Curv DTI to narta, która łączy w sobie płynność, szybkość, precyzję i stabilność. Nasza technologia Triple Radius umożliwia dynamiczne, ostre skręty o dowolnym promieniu, a siatka carbonowa wokół lekkiego drewnianego rdzenia zapewnia niską wagę i wysoką sztywność poprzeczną, co przekłada się na stabilność i uczucie pewności na narcie.
Seria The Curv została zaprojektowana przez trzech specjalistów a tak naprawdę legendy narciarstwa alpejskiego. Hans Knauss, Mike von Grunigen i Kristian Ghedin i to oni ze swoim długoletnim doświadczeniem zaprojektowali cała nową serie The Curv która już podbija stoki na całym świecie. Najważniejszym celem było stworzenie narty która będzie wycinać idealne skręty. Prace nad serią The Curv rozpoczęły się już w roku 2017 i dopiero po 4 latach ciężkiej pracy, wielu testach i dopracowaniu wszystkiego w najdrobniejszym szczególe powstała serii The Curv. Seria The Curv już w pierwszym roku od pojawienia się na rynku mocno wkroczyła w świat narciarstwa i na zawsze je zmieniła.
Fischer RC4 Curv DTI wyposażone są w płytę ALLRIDE, która szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły.
Cena obejmuje kompletny zestaw narciarski czyli narty z wiązaniami.
SPECYFIKACJA |
TALIOWANIE |
120-70-102 |
PROMIEŃ |
13m / 164 cm |
PRODUKOWANE DŁUGOŚCI |
150, 157, 164, 171, 178 cm |
WAGA |
1950g / 164 cm |
WIĄZANIE |
RS11 GW (3-11 DIN) / T40221 |
ZAAWANSOWANIE |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
TECHNOLOGIE |
|
DIAGOFIBRE Innowacyjne ukośne ustawienie siatki z włókna szklanego zapewnia doskonałą stabilność skrętną przy maksymalnej mocy i stabilności na zakrętach.
|
|
PŁYTA ALLRIDE Płyta jest szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły. System łączy wiązanie z nartą, umożliwiając jej swobodne wygięcie się pod butem. W rezultacie otrzymuje się dużo lepsze trzymanie krawędzi i niezakłócony tor jazdy w łuku. Dodatkowe zalety to: bez narzędziowa regulacja w zakresie od 255mm do 378mm.
|
|
RADICAL TRIPLE RADIUS Ten najnowszy rozwój kształtu Triple Radius umożliwia jeszcze łatwiejszą inicjację skrętu. Transfer mocy i kontrola w całym zakręcie jest perfekcyjna.
|
|
ON PISTER ROCKER Wcześniejsze wygięcie dziobu nart sprawia że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga niewielkiego nakładu siły.
|
|
RACE SIDEWALL Nowy standard produkcyjny dla łatwiejszego dostrajania krawędzi.
|
|
BEECH POPLAR WOODCORE Wyjątkowa stabilność i optymalny transfer mocy na krawędź.
|
|
SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń ścięty pod kątem prawie 90 stopni gwarantuje lepszą stabilność podczas szybkich ciasnych skrętów na oblodzonym stoku.
|
|
AIR CARBON TITANAL 0.5 MM Rdzeń drewniany połączony z podwójną warstwą Titanalu, wzmocniony powietrzem węglowym. W efekcie takiego połączenia otrzymujemy idealną przyczepność krawędzi i wyjątkowo płynna jazdę.
|
|
WORLDCUP TUNING Ślizgi i krawędzie nart są przygotowywane na takich samych maszynach co narty które biorą udział w pucharze Świata.
|