Technologie biegowka narty fischer

ID: 2021

  • Dostępność: Brak Brak
  • Czas wysyłki: do 24h

Potrzebujesz pomocy?

Oblicz_raty_duckblue

 

SPECYFIKACJA:

PROMIEŃ 16m/ 175 cm 
WAGA 2400g/ 175 cm

 

SPEED GRINDING
Uniwersalny kamień szlifierski o doskonałych właściwościach w każdych warunkach.

NORDIC ROCKER CAMBER
Delikatnie podniesione dzioby nart sprawiają, że doskonale prowadzą się one w nieprzygotowanym terenie. Mniej włożonego wysiłku w skręty to główna zaleta tego rozwiązania.

OFFTRACK CROWN & EASY SKIN
Połączenie rozwiązań do skutecznych podbiegów wykorzystane w nartach biegowych ze stalową krawędzią. Jeśli teren jest zbyt trudny dla łuski Offtrack Crown, czas na Easy Skin.

RENTAIL TAIL PROTECTOR
Specjalny, niezwykle wytrzymały materiał stosowany w tyłach nart celem ich wzmocnienia. Dzięki takiej konstrukcji narty, nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu na długo pozostają w bardzo dobrym stanie.

STEEL EDGE
Wąska stalowa krawędź wzdłuż całej długości narty. Gwarantuje pewną przyczepność na każdej powierzchni.

AIR TEC STEEL
Kanały powietrzne w połączeniu z nowym lżejszym rodzajem drewna. Wagowo zoptymalizowany rdzeń nart ze stalową krawędzią.

FINISH FIRST
Określenie obejmuje i jednoczy poszczególne etapy technologiczne przygotowania ślizgu narty.

PREWAXED
Specjalny preparat o zawartości fluorku wraz z gorącym woskiem, zapewnia najlepsze właściwości oraz ochronę przed zabrudzeniem i utlenianiem. Oparte na doświadczeniu i technologii VAUHTI.

HOLE SKI TIP
Konstrukcja przeznaczona do kroku łyżwowego, z laminatami z włókien węglowych HM, która zmniejsza masę nart w przedniej części o 5 gram, dzięki czemu narta wymaga mniej wysiłku, a ruch wahadłowy jest płynny.

COLD BASE
Technologia stosowana w nartach Speedmax - chroni jednorodną strukturę molekularną ślizgu, aby utrzymać perfekcyjną absorpcję wosku. Gwarantuje maksymalną prędkość.

ULTRA TUNING
Nieograniczone możliwości. Uniwersalna struktura bazy sprawia, że narta jest szybka i nadaje się do wszelkich zastosowań.

SIDECUT WORLDCUP SKATE
Taliowanie na kształt strzały poprawia jakość i dynamikę jazdy, zwłaszcza podczas techniki narciarskiej 'raz na raz'.

AIR CORE HM CARBON
Połączenie molekularnych włókien węglowych oraz sprawdzonego materiału Air Core - rdzeń narty składający się w ponad 80% z powietrza.

DTG WORLDCUP PLUS
Głębsza i grubsza konstrukcja DTG WC Plus, idealna do warunków ciepłych i wilgotnych. Wyprodukowana przy użyciu naturalnego diamentu.

PRECISION PAIRING
Nowa era w parowaniu nart - w pełni zautomatyzowane, dynamiczne pomiary wielu kryteriów gwarantują precyzyjny wybór nart o niemalże identycznych parametrach.

SKATING 610
Konstrukcja zawodniczych nart do stylu dowolnego - zapewnia maksymalną szybkość dzięki zmniejszeniu nacisku na dziobach i piętkach nart. Idealna na miękki śnieg.

AIR CHANNEL BASELITE
Rdzeń z włókna szklanego/drewna ze zintegrowanymi kanałami powietrznymi pozwala zaoszczędzić do 250 g wagi, kolejne 40 g dzięki włóknom z bazaltu wulkanicznego.

POWER LAYER
Laminat w ekstremalnie niskiej wadze o grubości 0.2 mm na całej długości narty.

CLASSIC 902
Konstrukcja zawodniczych narty - zauważalnie zmniejszony nacisk na dzioby i piętki nart zapewnia bezpośrednią, szybką i bezpieczną fazę odbicia. Idealna na mokry śnieg.

VARIO CROWN
Połączenie trzech rodzajów łuski - Single, Double i Gliding przekłada się na skuteczne przenoszenie sił przy odbiciu i optymalne właściwości poślizgu.

EFFICIENT FORWARD
Zastosowanie rewolucyjnej kompozycji sprawdzonych materiałów doprowadziło do maksymalnego zwiększenia elastyczności narty. W rezultacie narta nie wymaga już tak dużych umiejętności technicznych przy odbiciu.

TWIN SKIN
Dwa oddzielne paski, ułożone w lekko przesuniętych pozycjach oraz w różnej głębokości, nadają płynny i harmonijny poślizg. Dzięki paskom moheru możesz być pewien odbicia, szczególnie w oblodzonych warunkach.

AIR CHANNEL
Technologia stosowana w konstrukcji rdzeni polegająca na połączeniu kanałów powietrznych z włóknem szklanym. Rdzenie wykonane w tej technologii są o wiele lżejsze, bardziej wytrzymałe i lepiej rozkładają siły nacisku w porównaniu z rdzeniami drewnianymi.

PREMIUM CROWN
Połączenie łuski Single oraz Double Crown zapewnia jeszcze lepszą jakość podbiegu i poślizgu w każdych warunkach śniegowych.

OFFTRACK CROWN
Nowe rozwiązanie do skutecznych podbiegów. Sprawdza się w każdym terenie, zwłaszcza z dala od przygotowanych tras. Opracowany przez Fischera.

AIR CORE CARBON 
Najbardziej udany rdzeń narciarski z ponad 80% zawartością powietrza dla wyjątkowo niskiej wagi. Optymalna wydajność dzięki technologii bezskrętnej i odpornej na złamania.

AIR CORE BASALITE
Połączenie materiału Air Core i niezwykle lekkiego drewna z kanałami powietrznymi dla efektywnego obniżenia wagi.

AIR CORE BASALITE PRO
Niezwykle lekka i nieskrętna konstrukcja z bardzo stabilnymi ścianami bocznymi. Wulkaniczne włókna bazaltowe dla minimalnej wagi i doskonałej charakterystyki flexu niezależnie od temperatury.

AIR CORE HM CARBON
Najnowsza propozycja z Pucharu Świata: Sprawdzony materiał Air Core - najbardziej udany rdzeń narciarski z ponad 80% zawartością powietrza dla ekstremalnie niskiej wagi połączony z wysoce modularnymi włóknami węglowymi.

AIR CHANNEL BASALITE
Rdzeń z włókna szklanego/drewna ze zintegrowanymi kanałami powietrznymi, co pozwala zaoszczędzić do 250 g wagi w porównaniu do rdzeni z czystego drewna. Kolejne 40 g lżejsze dzięki zastosowaniu włókien z bazaltu wulkanicznego.

AIR TEC STEEL EDGE
Kanały powietrzne połączone z nowymi, bardzo lekkimi gatunkami drewna. Zoptymalizowany pod względem wagi rdzeń dla nart z krawędzią stalową.

BIDIRECTIONAL AIR CORE
Najwyższej klasy konstrukcja Air Core o niezrównanym stosunku wydajności do wagi może być teraz połączona z opatentowanym przez Fischera procesem Cold Base Bonding.

CFC-COMPUTER FLEX CONTROL
Minimalizuje różnice w napięciu szczątkowym i nacisku cambera. Najwyższa wydajność podczas odbicia.

CLASSIC 812 
Konstrukcja nart Race z długim, dynamicznym układem kieszeni na wosk dla minimalnej utraty wosku przez tarcie. Idealne dla: zimnych warunków i suchego wosku.

COLD BASE BONDING
Rewolucja w produkcji nart: Technologia Speedmax chroniąca jednorodną strukturę molekularną bazy dla doskonałej absorpcji wosku. Gwarantuje maksymalną prędkość.

CROWN TEC
Ostro zakończony, przesunięty układ stopni umożliwia niezawodne wsparcie przy trasach ze wzniesieniem.

DTG WORLD CUP COLD
Wykończenie do szlifowania na zimno prosto z Pucharu Świata. Bardzo płaska struktura najlepiej sprawdza się w bardzo niskich temperaturach.

DTG WORLD CUP PLUS
Głębsza i grubsza struktura idealna do cieplejszych i wilgotnych warunków. Wyprodukowany przy użyciu naturalnego diamentu.

DUAL SKIN
Połączenie Easy Skin i Super Skin: W zależności od terenu i warunków śniegowych, możesz łatwo przełączać się pomiędzy tymi dwoma sprawdzonymi fokami.

EASY SKIN
Najłatwiejszy sposób mocowania fok wspinaczkowych: połączenie kleju i kliknięcia oraz prostego zakładania i zdejmowania.

FCF-FISCHER CARBON FIBER
Wieloosiowe włókno węglowe T300 1K. Laminat o wysokiej wytrzymałości i minimalnej wadze.

GLIDING SIDEWALL
Nowo wprowadzona technologia World Cup to cienka woskowa warstwa na ścianach bocznych, która zmniejsza tarcie dla większej prędkości przy mniejszej energii.

HELIUM SHIELD
Nowa, ekskluzywnie opracowana mieszanka laminatów z włókna węglowego i szklanego, pozwala znacząco zredukować wagę narty, zachowując tę samą stabilność skrętną .

POWER LAYER
Cienki na 0,2 mm, niezwykle lekki, całopowierzchniowy laminat.

SKATING 61K
Specjalna konstrukcja nart do wyścigów łyżwiarskich zapewniająca maksymalną prędkość dzięki jeszcze większemu odciążeniu czubka i ogona narty.

SKATING 115
Specjalny camber i oddalone od siebie punkty styku ze śniegiem oznaczają większą stabilność i mocniejsze odbicie na twardym śniegu.

SKATING 610
Konstrukcja nart do wyścigów łyżwowych zapewniająca maksymalną prędkość dzięki odciążeniu czubków i piętek nart.

SPEED GRINDING 2.0
Uniwersalny szlif kamienny zapewniający doskonałe właściwości ślizgowe w każdych warunkach śniegowych.

TWIN SKIN
Dwa oddzielne paski fok ułożone w przesuniętych pozycjach i ze zmienną integracją podstawy skutkują gładkim i zrównoważonym ślizgiem.

WORLD CUP TIP
Nowa, niższa i krótsza konstrukcja dziobu podąża za wymaganiami prawdziwych wyścigów. Redukuje ona do minimum wagę wahadłową narty, umożliwiając najwyższą zwrotność.

ZERO 
Trzyczęściowy, szorstki ślizg opracowany z myślą o wyścigach w temperaturach około 0°C i cieplejszych.

 




Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie

dobór sprzętu ankieta

porady narciarskie

trojan sport opinie

karta podarunkowa trojan sport

profesjonalny serwis wypozyczalnia

Newsletter

Bądź zawsze na czasie

zAPISZ SIĘ, A W PREZENCIE OTRZYMASZ DARMOWY PORADNIK DLA NARCIARZY!