|
SPEED GRINDING Uniwersalny kamień szlifierski o doskonałych właściwościach w każdych warunkach.
|
|
NORDIC ROCKER CAMBER Delikatnie podniesione dzioby nart sprawiają, że doskonale prowadzą się one w nieprzygotowanym terenie. Mniej włożonego wysiłku w skręty to główna zaleta tego rozwiązania.
|
|
OFFTRACK CROWN & EASY SKIN Połączenie rozwiązań do skutecznych podbiegów wykorzystane w nartach biegowych ze stalową krawędzią. Jeśli teren jest zbyt trudny dla łuski Offtrack Crown, czas na Easy Skin.
|
|
RENTAIL TAIL PROTECTOR Specjalny, niezwykle wytrzymały materiał stosowany w tyłach nart celem ich wzmocnienia. Dzięki takiej konstrukcji narty, nawet przy bardzo intensywnym użytkowaniu na długo pozostają w bardzo dobrym stanie.
|
|
STEEL EDGE Wąska stalowa krawędź wzdłuż całej długości narty. Gwarantuje pewną przyczepność na każdej powierzchni.
|
|
AIR TEC STEEL Kanały powietrzne w połączeniu z nowym lżejszym rodzajem drewna. Wagowo zoptymalizowany rdzeń nart ze stalową krawędzią.
|
|
FINISH FIRST Określenie obejmuje i jednoczy poszczególne etapy technologiczne przygotowania ślizgu narty.
|
|
PREWAXED Specjalny preparat o zawartości fluorku wraz z gorącym woskiem, zapewnia najlepsze właściwości oraz ochronę przed zabrudzeniem i utlenianiem. Oparte na doświadczeniu i technologii VAUHTI.
|
|
HOLE SKI TIP Konstrukcja przeznaczona do kroku łyżwowego, z laminatami z włókien węglowych HM, która zmniejsza masę nart w przedniej części o 5 gram, dzięki czemu narta wymaga mniej wysiłku, a ruch wahadłowy jest płynny.
|
|
COLD BASE Technologia stosowana w nartach Speedmax - chroni jednorodną strukturę molekularną ślizgu, aby utrzymać perfekcyjną absorpcję wosku. Gwarantuje maksymalną prędkość.
|
|
ULTRA TUNING Nieograniczone możliwości. Uniwersalna struktura bazy sprawia, że narta jest szybka i nadaje się do wszelkich zastosowań.
|
|
SIDECUT WORLDCUP SKATE Taliowanie na kształt strzały poprawia jakość i dynamikę jazdy, zwłaszcza podczas techniki narciarskiej 'raz na raz'.
|
|
AIR CORE HM CARBON Połączenie molekularnych włókien węglowych oraz sprawdzonego materiału Air Core - rdzeń narty składający się w ponad 80% z powietrza.
|
|
DTG WORLDCUP PLUS Głębsza i grubsza konstrukcja DTG WC Plus, idealna do warunków ciepłych i wilgotnych. Wyprodukowana przy użyciu naturalnego diamentu.
|
|
PRECISION PAIRING Nowa era w parowaniu nart - w pełni zautomatyzowane, dynamiczne pomiary wielu kryteriów gwarantują precyzyjny wybór nart o niemalże identycznych parametrach.
|
|
SKATING 610 Konstrukcja zawodniczych nart do stylu dowolnego - zapewnia maksymalną szybkość dzięki zmniejszeniu nacisku na dziobach i piętkach nart. Idealna na miękki śnieg.
|
|
AIR CHANNEL BASELITE Rdzeń z włókna szklanego/drewna ze zintegrowanymi kanałami powietrznymi pozwala zaoszczędzić do 250 g wagi, kolejne 40 g dzięki włóknom z bazaltu wulkanicznego.
|
|
POWER LAYER Laminat w ekstremalnie niskiej wadze o grubości 0.2 mm na całej długości narty.
|
|
CLASSIC 902 Konstrukcja zawodniczych narty - zauważalnie zmniejszony nacisk na dzioby i piętki nart zapewnia bezpośrednią, szybką i bezpieczną fazę odbicia. Idealna na mokry śnieg.
|
|
VARIO CROWN Połączenie trzech rodzajów łuski - Single, Double i Gliding przekłada się na skuteczne przenoszenie sił przy odbiciu i optymalne właściwości poślizgu.
|
|
EFFICIENT FORWARD Zastosowanie rewolucyjnej kompozycji sprawdzonych materiałów doprowadziło do maksymalnego zwiększenia elastyczności narty. W rezultacie narta nie wymaga już tak dużych umiejętności technicznych przy odbiciu.
|
|
TWIN SKIN Dwa oddzielne paski, ułożone w lekko przesuniętych pozycjach oraz w różnej głębokości, nadają płynny i harmonijny poślizg. Dzięki paskom moheru możesz być pewien odbicia, szczególnie w oblodzonych warunkach.
|
|
AIR CHANNEL Technologia stosowana w konstrukcji rdzeni polegająca na połączeniu kanałów powietrznych z włóknem szklanym. Rdzenie wykonane w tej technologii są o wiele lżejsze, bardziej wytrzymałe i lepiej rozkładają siły nacisku w porównaniu z rdzeniami drewnianymi.
|
|
PREMIUM CROWN Połączenie łuski Single oraz Double Crown zapewnia jeszcze lepszą jakość podbiegu i poślizgu w każdych warunkach śniegowych.
|
|
OFFTRACK CROWN Nowe rozwiązanie do skutecznych podbiegów. Sprawdza się w każdym terenie, zwłaszcza z dala od przygotowanych tras. Opracowany przez Fischera.
|
|
AIR CORE CARBON Najbardziej udany rdzeń narciarski z ponad 80% zawartością powietrza dla wyjątkowo niskiej wagi. Optymalna wydajność dzięki technologii bezskrętnej i odpornej na złamania.
|
|
AIR CORE BASALITE Połączenie materiału Air Core i niezwykle lekkiego drewna z kanałami powietrznymi dla efektywnego obniżenia wagi.
|
|
AIR CORE BASALITE PRO Niezwykle lekka i nieskrętna konstrukcja z bardzo stabilnymi ścianami bocznymi. Wulkaniczne włókna bazaltowe dla minimalnej wagi i doskonałej charakterystyki flexu niezależnie od temperatury.
|
|
AIR CORE HM CARBON Najnowsza propozycja z Pucharu Świata: Sprawdzony materiał Air Core - najbardziej udany rdzeń narciarski z ponad 80% zawartością powietrza dla ekstremalnie niskiej wagi połączony z wysoce modularnymi włóknami węglowymi.
|
|
AIR CHANNEL BASALITE Rdzeń z włókna szklanego/drewna ze zintegrowanymi kanałami powietrznymi, co pozwala zaoszczędzić do 250 g wagi w porównaniu do rdzeni z czystego drewna. Kolejne 40 g lżejsze dzięki zastosowaniu włókien z bazaltu wulkanicznego.
|
|
AIR TEC STEEL EDGE Kanały powietrzne połączone z nowymi, bardzo lekkimi gatunkami drewna. Zoptymalizowany pod względem wagi rdzeń dla nart z krawędzią stalową.
|
|
BIDIRECTIONAL AIR CORE Najwyższej klasy konstrukcja Air Core o niezrównanym stosunku wydajności do wagi może być teraz połączona z opatentowanym przez Fischera procesem Cold Base Bonding.
|
|
CFC-COMPUTER FLEX CONTROL Minimalizuje różnice w napięciu szczątkowym i nacisku cambera. Najwyższa wydajność podczas odbicia.
|
|
CLASSIC 812 Konstrukcja nart Race z długim, dynamicznym układem kieszeni na wosk dla minimalnej utraty wosku przez tarcie. Idealne dla: zimnych warunków i suchego wosku.
|
|
COLD BASE BONDING Rewolucja w produkcji nart: Technologia Speedmax chroniąca jednorodną strukturę molekularną bazy dla doskonałej absorpcji wosku. Gwarantuje maksymalną prędkość.
|
|
CROWN TEC Ostro zakończony, przesunięty układ stopni umożliwia niezawodne wsparcie przy trasach ze wzniesieniem.
|
|
DTG WORLD CUP COLD Wykończenie do szlifowania na zimno prosto z Pucharu Świata. Bardzo płaska struktura najlepiej sprawdza się w bardzo niskich temperaturach.
|
|
DTG WORLD CUP PLUS Głębsza i grubsza struktura idealna do cieplejszych i wilgotnych warunków. Wyprodukowany przy użyciu naturalnego diamentu.
|
|
DUAL SKIN Połączenie Easy Skin i Super Skin: W zależności od terenu i warunków śniegowych, możesz łatwo przełączać się pomiędzy tymi dwoma sprawdzonymi fokami.
|
|
EASY SKIN Najłatwiejszy sposób mocowania fok wspinaczkowych: połączenie kleju i kliknięcia oraz prostego zakładania i zdejmowania.
|
|
FCF-FISCHER CARBON FIBER Wieloosiowe włókno węglowe T300 1K. Laminat o wysokiej wytrzymałości i minimalnej wadze.
|
|
GLIDING SIDEWALL Nowo wprowadzona technologia World Cup to cienka woskowa warstwa na ścianach bocznych, która zmniejsza tarcie dla większej prędkości przy mniejszej energii.
|
|
HELIUM SHIELD Nowa, ekskluzywnie opracowana mieszanka laminatów z włókna węglowego i szklanego, pozwala znacząco zredukować wagę narty, zachowując tę samą stabilność skrętną .
|
|
POWER LAYER Cienki na 0,2 mm, niezwykle lekki, całopowierzchniowy laminat.
|
|
SKATING 61K Specjalna konstrukcja nart do wyścigów łyżwiarskich zapewniająca maksymalną prędkość dzięki jeszcze większemu odciążeniu czubka i ogona narty.
|
|
SKATING 115 Specjalny camber i oddalone od siebie punkty styku ze śniegiem oznaczają większą stabilność i mocniejsze odbicie na twardym śniegu.
|
|
SKATING 610 Konstrukcja nart do wyścigów łyżwowych zapewniająca maksymalną prędkość dzięki odciążeniu czubków i piętek nart.
|
|
SPEED GRINDING 2.0 Uniwersalny szlif kamienny zapewniający doskonałe właściwości ślizgowe w każdych warunkach śniegowych.
|
|
TWIN SKIN Dwa oddzielne paski fok ułożone w przesuniętych pozycjach i ze zmienną integracją podstawy skutkują gładkim i zrównoważonym ślizgiem.
|
|
WORLD CUP TIP Nowa, niższa i krótsza konstrukcja dziobu podąża za wymaganiami prawdziwych wyścigów. Redukuje ona do minimum wagę wahadłową narty, umożliwiając najwyższą zwrotność.
|
|
ZERO Trzyczęściowy, szorstki ślizg opracowany z myślą o wyścigach w temperaturach około 0°C i cieplejszych.
|