Technologie_Atomic_Ski

ID: 14803

  • Dostępność: Brak Brak
  • Historia ceny
  • 20 000,00 zł 13 000,00 zł
  • oszczędzasz 7000 zł
  • Niedostępny

Potrzebujesz pomocy?

Oblicz_raty_duckblue

 

SPECYFIKACJA:

PROMIEŃ 16m/ 175 cm 
WAGA 2400g/ 175 cm



 

REVOSHOCK
To innowacyjna technologia, która łączy moduły ze stali sprężynowej z elastomerem pochłaniającym uderzenia, tworząc system amortyzujący podobny do zawieszenia. Działa przez absorpcję wstrząsów przed ich dotarciem do stóp, zapewniając wyjątkowy komfort. Jednocześnie przekierowuje energię na zewnątrz, co pozwala na zwiększenie przyspieszenia przy każdym zakręcie.

POWER WOODCORE
To rdzeń oparty na twardym drewnie jesionu i topoli, które w połączeniu odpowiadają za stabilność prowadzenia nart, a także sportowy charakter jazdy.

TI POWERED
Technologia Titanium Powered zapewnia doskonałe trzymanie krawędzi, wysoką precyzję sterowania oraz dynamiki. Doskonała absorbcia drgań i stabilność jak w modelach zawodniczych.

DENSOLITE CORE
Rdzeń wykonany ze specjalnej pianki, która poza tym, że wpływa na wagę nart jeszcze lepiej tłumi wibracje i odbicia powstające podczas jazdy.

ULTRAWALL
Ultrawall, to konstrukcja ścianki bocznej rozciągająca się od podstawy aż do górnej warstwy, gwarantuje kontrolowane przenoszenie mocy, zwiększając przyczepność krawędzi oraz poprawiając przyspieszenie. To rozwiązanie zapewnia lepszą stabilność i wydajność na każdej powierzchni.

STRUCTURED TOPSHEET
Strukturalna warstwa wierzchnia znacznie zwiększa trwałość i zapewnia wysokiej jakości wykończenie.

DURA CAP SIDEWALL
Ściana boczna od podstawy do góry zapewnia trzymanie, a zaokrąglony kształt zwiększa trwałość.

MULTI RADIUS SEDECUT
Najlepszym połączeniem kombinacji przeznaczonej zarówno do jazdy slalomowej jak i do jazdy slalomem gigantem. Narty wykazują się dużą dynamiką, zwinnością, a przy tym płynnością.

ULTRA POWER WOODCORE
Rdzeń zbudowany z mocnych bukowych desek, przeplecionych drewnem topoli. To połączenie sprawia, że deski są stabilne, odporne na uszkodzenia, a przy tym maksymalnie elastyczne, co poprawia zwinność i dynamikę podczas jazdy

TITANIUM STABILIZER
Tytanowa warstwa pokrywająca dolną część rdzenia. Znacznie zwiększa sztywność skrętną narty i tłumienie nadmiernych wibracji.

LIGHT WOODCORE
Rdzeń wykonany z drewna topolowego, pozwala utrzymać optymalną masę narty bez uszczerbku na ich właściwości amortyzacyjnych czy stabilności.

REVOSHOCK LIGHT
Eliminuje wibracje, zapewniając większą stabilność, większą wybaczalność na błędy oraz kontrolę nad nartami bez wkładania wysiłku.

BEND-X TECHNOLOGY
Innowacja, która przez elastyczną strefę w okolicy wiązań, pozwala na łatwe zginanie nart nawet przy małym wysiłku. Jest to idealne rozwiązanie zarówno dla początkujących, którzy uczą się podstaw, jak i dla bardziej zaawansowanych narciarzy, chcących doskonalić swoje umiejętności.

SERVOTEC LIGHT
Technologia zaprojektowana, aby narty były lżejsze i łatwiejsze w prowadzeniu, dzięki czemu narciarze mogą cieszyć się większą stabilnością i kontrolą. Umożliwia to płynniejszą jazdę i lepszą reakcję nart na każdym typie śniegu, idealnie dopasowując się do potrzeb narciarzy na różnych poziomach zaawansowania.

TRIPLE RADIUS
Geometria nart oparta na wielu promieniach skrętu w serii The Curv poprawia kontrolę i transfer mocy na każdym etapie zakrętu - od zainicjowania skrętu po ostatnią fazę przyśpieszenia przy wyjściu z zakrętu.

WORLDCUP TUNING
Ślizgi i krawędzie nart są przygotowywane na takich samych maszynach co narty które biorą udział w pucharze Świata.

AIR CARBON TITANAL 0.8mm
Drewniany rdzeń połączony z podwójną warstwą Titanalu, wzmocniony powietrzem węglowym. W efekcie takiego połączenia otrzymujemy idealną przyczepność krawędzi i wyjątkowo płynna jazdę.

SANDWICH CONSTRUCTION
Laminowana konstrukcja z drewnianym rdzeniem i bocznymi ścianami, które wspierają krawędzie, zapewniając najwyższą stabilność, wytrzymałość i trwałość.

CURV BOOSTER
Dwuczęściowa płyta sprawia, że pokonywanie zakrętów jest niezwykle szybkie i zapewnia optymalny transfer mocy.

AIR POWER CONSTRUCTION
Rdzeń narty o mniejszej gęstości. Niska waga sprawia, że narta jest "łatwiejsza w obsłudze", a jazda staje się łatwiejsza

ŚLIZG TŁOCZONY (EXTRUDED BASES)
To najpopularniejszy rodzaj ślizgu. Bardzo prosty w użytkowaniu, łatwy w naprawie.

FIBRE TECH
Specjalna sieć z włókien szklanych o harmonijnych właściwościach gięcia. Narty wyróżniają się doskonałą zwrotnością, a także poprzeczną sztywnością.

HOLE SKI
Niższa waga narty w dziobie zapewnia lepszą kontrole, brak drgań i stabilność podczas szybkiej jazdy na krawędziach.

ON PISTE ROCKER
Wcześniejsze wygięcie dziobu nart sprawia że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga niewielkiego nakładu siły.

RACE CODE
Od zawodników i trenerów po inżynierów z Fischera, którzy dokładają wszelkich starań, aby stworzyć idealną konfigurację. Teraz z nową etykietą jakości RACE CODE, gwarantującą przewagę technologiczną ambitnym narciarzom, bezpośrednio z wydziału racingowego Fischer.

SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION
Drewniany rdzeń ścięty pod kątem prawie 90 stopni gwarantuje lepszą stabilność podczas szybkich ciasnych skrętów na oblodzonym stoku.

PŁYTA SLR PRO
Nowe, dwuczęściowe rozwiązanie systemowe o minimalnej wadze. Dzięki zastosowaniu tego typu rozwiązania narta może swobodnie wyginać się podczas jazdy po łuku.

DUAL RADIUS SYSTEM
Różne promienie na czubku nart i tylnym ogonie zapewniają szybszą inicjację skrętu i wyjątkową wydajność zarówno na długich, jak i krótkich zakrętach.

PŁYTA ALLRIDE
Płyta jest szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły. System łączy wiązanie z nartą, umożliwiając jej swobodne wygięcie się pod butem. W rezultacie otrzymuje się dużo lepsze trzymanie krawędzi i niezakłócony tor jazdy w łuku. Dodatkowe zalety to: bez narzędziowa regulacja w zakresie od 255mm do 378mm.

AIR TEC TI
W zależności od przeznaczenia drewniany rdzeń Air Tec zostaje wzmocniony Titanalem.

ALLMOUNTAIN ROCKER
Krótsza powierzchnia styku narty z podłożem oznacza łatwiejszą inicjację skrętu. ROCKER pozwala również kontrolować nartę z użyciem znacznie mniejszej siły.

CARBON STRINGERS
Specjalne karbonowe paski gwarantują niską wagę narty przy jednoczesnym zachowanie sprężystości i optymalną sztywność poprzeczną.

CARBON TECH
Specjalna sieć karbonowych włókien o wyjątkowych właściwościach i zbalansowanej sztywności.

RACE PLATE JR
Płyta zawodnicza dla ścigających się Juniorów wprost z tras Pucharu Świata.

RAZORSHAPE
Pochyłe ścianki boczne nadają narcie charakterystyczny wygląd ale przede wszystkim obniżają jej wagę! Jednocześnie wraz z za wyglądem idzie sportowy charakter narty, która poprzez mniejszą powierzchnię styku z podłożem może być szybsza.

TITANAL 0.5mm
Drewniany rdzeń z podwójną warstwą titanalu wzmacniany technologią Air Carbon. Rezultatem jest idealne trzymanie krawędzi i gładka jazda.

WOMEN BMP
Przesunięty środek ciężkości do przodu, dzięki czemu narta jest łatwiejsza do prowadzenia.

WOMENTRACK
Węższa i lżejsza niż standardowy PowerRail. Obsługuje buty do rozmiaru 338 mm.

SS EVO
Ewolucja technologii Snake Skin (skóra węża). Powierzchnia nart jest chropowata i posiada fakturę, dzięki czemu narty są jeszcze lepiej zabezpieczone przez zarysowaniami i uszkodzeniami. Zdecydowanie większa żywotność w porównaniu do nart lakierowanych, gładkich.

TIP PROTECTOR
Fabrycznie montowane ochraniacze dziobów nart. Zapobiegają uszkodzeniom oraz rozwarstwianiu się nart. Wpływając znacząco na żywotność sprzętu.

turn zone

TURN ZONE
Obniżenie masy dziobów dzięki użyciu zaawansowanych materiałów powoduje dużo łatwiejsze sterowanie, inicjację skrętu oraz zminimalizowanie wibracji.

bafatex

BAFATEX
Nowo wprowadzony przez Fischer'a materiał do konstrukcji nart. Niesamowity stosunek wytrzymałości do wagi to jeden z jego znaków rozpoznawczych.

aramid diagotex

ARAMID DIAGOTEX
Diagotex przetworzony razem z Aramidem redukuje wibracje przenoszone na narty. Dzięki temu otrzymujemy idealną kontrolę nad nartą i bardziej harmonijną inicjację skrętu.

AIR CARBON
Drewniany rdzeń wzmocniony niezwykle lekkimi i wytrzymałymi stosowanymi w lotnictwie. Poprawia prowadzenie i dynamikę.

SIDEWALL CONSTRUCTION
Wzmocnione boczne ścianki zwiększają przyczepność krawędzi, stabilność, wytrzymałość oraz poprawiają dynamikę jazdy.

AEROSHAPE
Specjalna lekka konstrukcja dla ekstremalnej stabilności skrętnej.

AIR CARBON TI 0.5
Drewno wzmocnione powłoką Titanalu na całej wysokości wiązań. Pewne i precyzyjne trzymanie krawędzi, a w efekcie niezwykle płynna jazda.

AIR TEC
Waga drewnianego rdzenia została zredukowana o 25%, bez utraty elastyczności i stabilności skrętnej. Jest to możliwe dzięki specjalnemu wzorowi frezowania.

ALL MOUNTAIN ROCKER
Krótsza długość styku nart zapewnia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga mniejszego wysiłku.

ANTI CHIPPING
Ulepszone łączenie warstwy wierzchniej i laminatu poprzez specjalną gumową wkładkę absorbuje siły wywierane na powierzchnię podczas krzyżowania nart. Dla znacznej redukcji odprysków warstwy wierzchniej.

BEECH POPLAR WOODCORE
Wyjątkowa stabilność i optymalny transfer mocy na krawędź.

BEECH WOODCORE
Wyjątkowa stabilność i optymalny transfer mocy na krawędź.

CARBON TEX
Niezwykle mocne i lekkie paski z włókna węglowego nałożone na elastyczną, pojedynczą warstwę laminowaną dla zapewnienia wytrzymałości przy skręcaniu. 

CERADUR
Materiał z włókna szklanego, który chroni rdzeń narty jak skorupa. Efektem jest narta, która nawet po częstym użytkowaniu jest technicznie jak nowa.

ENFORCED EDGES
Wzmocnione krawędzie i grubszy spód pozwalają na dłuższe użytkowanie narty, nawet przy częstym szlifowaniu.

ENFORCED BASES
Wzmocnione krawędzie i grubszy spód pozwalają na dłuższe użytkowanie narty, nawet przy częstym szlifowaniu.

FLEX-CUT
Flex-Cut w obszarze wiązania optymalizuje flex narty zgodnie z grupą docelową.

FREESKI ROCKER
Krótsza długość styku nart zapewnia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga mniejszego wysiłku.

M/O-PLATE JUNIOR
Nasza nowa płyta wyścigowa dla juniorów gwarantuje wysoką wydajność i efektywny transfer mocy. Rezultatem jest idealny flex i maksymalna prędkość dla płynnych, agresywnych skrętów.

M-PLATE 
Nowa płyta wyścigowa, tuningowana do nart slalomowych i gigantowych.

MULTIFLEX
Lepsze trzymanie krawędzi przy minimalnej wadze płyty. Dodatkowe zalety to: bez narzędziowa regulacja.

PAULOWNIA WOODCORE
Ultralekkie drewno używane do produkcji nart. Używane specjalnie do nart tourowych - w wersji cap lub sandwich.

POPLAR WOODCORE
Używany dla płynnej i zwrotnej jazdy na nartach.

POWER TI
Ulepszona konstrukcja Titanal dla lepszego trzymania krawędzi.

POWERTRACK
Najlepsza wydajność dzięki zoptymalizowanemu Flexowi i niskiej wadze. Montaż i regulacja bez użycia narzędzi.

RACE SIDEWALL
Nowy standard produkcyjny dla łatwiejszego dostrajania krawędzi.

RADICAL TRIPLE RADIUS
Ten najnowszy rozwój kształtu Triple Radius umożliwia jeszcze łatwiejszą inicjację skrętu. Transfer mocy i kontrola w całym zakręcie jest perfekcyjna.

SHAPED TI 0.5
Shaped Ti to 0,5mm tytanowa wkładka dopasowana precyzyjnie do geometrii narty. Specyficzne wyprofilowanie zapewnia odpowiednią ilość stabilności dla danego poziomu umiejętności, a także optymalne trzymanie i płynną jazdę.

SHAPED TI 0.8
Shaped Ti to 0,8mm tytanowa wkładka dopasowana precyzyjnie do geometrii narty. Specyficzne wyprofilowanie zapewnia odpowiednią ilość stabilności dla danego poziomu umiejętności, a także optymalne trzymanie i płynną jazdę.

TOUR ROCKER
Krótsza długość styku nart zapewnia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga mniejszego wysiłku.

TWIN POWERRAIL
Nowy dwuczęściowy system Powerrail o zmniejszonej wadze i lepszym transferze mocy.

 



dobór sprzętu ankieta

porady narciarskie

trojan sport opinie

karta podarunkowa trojan sport

profesjonalny serwis wypozyczalnia

Newsletter

Bądź zawsze na czasie

zAPISZ SIĘ, A W PREZENCIE OTRZYMASZ DARMOWY PORADNIK DLA NARCIARZY!