|
CARBON FIBRE BRIDGE Niezwykle mocne i lekkie włókno węglowe w obszarze wiązania zorientowane pod kątem 90 stopni znacznie poprawia przyczepność, zapewniając wysoki poziom gładkości i stabilności.
|
|
FIBREGLASS BRIDGE Niezwykle mocne i lekkie włókno szklane w obszarze wiązania zorientowane pod kątem 90 znacznie poprawia przyczepność krawędzi, zapewniając wysoki poziom gładkości i stabilności.
|
|
M-TRACK Nowa konstrukcja płyty, która daje optymalny balans i lepszą stabilność co wpływa na pewniejsze prowadzenie przy większych prędkościach.
|
|
M/O - PLATE Najmocniejsza w ofercie Fischera płyta to jeszcze lepszy transfer sił dający lepszy balans i większą stabilność podczas agresywnych skrętów.
|
|
DIAGOWRAP Drewniany rdzeń owinięty włóknem węglowym zapewnia wyjątkowo wysoką sztywność skrętną przy minimalnej wadze.
|
|
DIAGOCARBON Innowacyjne ukośne ustawienie siatki węglowej zapewnia doskonałą stabilność skrętną przy maksymalnej mocy i stabilności na zakrętach.
|
|
DIAGOFIBER Innowacyjne ukośne ustawienie siatki z włókna szklanego zapewnia doskonałą stabilność skrętną przy maksymalnej mocy i stabilności na zakrętach.
|
|
SHAPE TI 0.8 Dopasowanie grubości i kształtu tego wysokowytrzymałego stopu do celów wydajności i geometrii narty zapewnia optymalną przyczepność i stabilność oraz płynniejszą jazdę.
|
|
DIAGOTEX Poprzeczne wzmocnienia z siatki karbonowej dzięki którym narta błyskawicznie powraca do pierwotnego kształtu. Diagotex pomaga również w szybkiej jeździe łukami zmniejszając ugięcie narty.
|
|
CONCAVE SIDEWALL Nowy standard w ścianach bocznych nart ułatwiający wchodzenie na krawędź a dodatkowym atutem jest łatwiejszy dostęp dla serwisanta.
|
|
ŚLIZG SPIEKANY (SINTERED BASES) Ślizg spiekany bardzo dobrze wchłania wosk, znacznie szybszy od ślizgu tłoczonego. Posiada bardzo długą żywotność.
|
|
WORLDCUP BASES Ślizg został wykonany na podstawie nart jeżdżących w pucharze świata z dodatkowymi wkładkami przy krawędziach-chroniącymi przed przegrzaniem ślizgu narty.
|
|
FREE MILLED TITANIUM Powłoka titanalu w kształcie litery H widoczna na wierzchniej warstwie nart pod wiązaniami. Zupełnie nowy standard technologiczny, który wpływa na doskonałe trzymanie krawędzi i płynną jazdę.
|
|
CHARACTER SIZE Narty z serii The Curv są projektowane indywidualnie przy każdej długości, dzięki czemu są dopasowane idealnie do narciarza. Każda długość posiada odrębną charakterystykę geometrii co pozwala jeszcze lepiej wykorzystać system Triple Radius.
|
|
TRIPLE RADIUS Geometria nart oparta na wielu promieniach skrętu w serii The Curv poprawia kontrolę i transfer mocy na każdym etapie zakrętu - od zainicjowania skrętu po ostatnią fazę przyśpieszenia przy wyjściu z zakrętu.
|
|
WORLDCUP TUNING Ślizgi i krawędzie nart są przygotowywane na takich samych maszynach co narty które biorą udział w pucharze Świata.
|
|
AIR CARBON TITANAL 0.8mm Drewniany rdzeń połączony z podwójną warstwą Titanalu, wzmocniony powietrzem węglowym. W efekcie takiego połączenia otrzymujemy idealną przyczepność krawędzi i wyjątkowo płynna jazdę.
|
|
SANDWICH CONSTRUCTION Laminowana konstrukcja z drewnianym rdzeniem i bocznymi ścianami, które wspierają krawędzie, zapewniając najwyższą stabilność, wytrzymałość i trwałość.
|
|
CURV BOOSTER Dwuczęściowa płyta sprawia, że pokonywanie zakrętów jest niezwykle szybkie i zapewnia optymalny transfer mocy.
|
|
AIR POWER CONSTRUCTION Rdzeń narty o mniejszej gęstości. Niska waga sprawia, że narta jest "łatwiejsza w obsłudze", a jazda staje się łatwiejsza
|
|
ŚLIZG TŁOCZONY (EXTRUDED BASES) To najpopularniejszy rodzaj ślizgu. Bardzo prosty w użytkowaniu, łatwy w naprawie.
|
|
FIBRE TECH Specjalna sieć z włókien szklanych o harmonijnych właściwościach gięcia. Narty wyróżniają się doskonałą zwrotnością, a także poprzeczną sztywnością.
|
|
HOLE SKI Niższa waga narty w dziobie zapewnia lepszą kontrole, brak drgań i stabilność podczas szybkiej jazdy na krawędziach.
|
|
ON PISTE ROCKER Wcześniejsze wygięcie dziobu nart sprawia że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga niewielkiego nakładu siły.
|
|
RACE CODE Od zawodników i trenerów po inżynierów z Fischera, którzy dokładają wszelkich starań, aby stworzyć idealną konfigurację. Teraz z nową etykietą jakości RACE CODE, gwarantującą przewagę technologiczną ambitnym narciarzom, bezpośrednio z wydziału racingowego Fischer.
|
|
SANDWICH SIDEWALL CONSTRUCTION Drewniany rdzeń ścięty pod kątem prawie 90 stopni gwarantuje lepszą stabilność podczas szybkich ciasnych skrętów na oblodzonym stoku.
|
|
PŁYTA SLR PRO Nowe, dwuczęściowe rozwiązanie systemowe o minimalnej wadze. Dzięki zastosowaniu tego typu rozwiązania narta może swobodnie wyginać się podczas jazdy po łuku.
|
|
DUAL RADIUS SYSTEM Różne promienie na czubku nart i tylnym ogonie zapewniają szybszą inicjację skrętu i wyjątkową wydajność zarówno na długich, jak i krótkich zakrętach.
|
|
PŁYTA ALLRIDE Płyta jest szersza i niższa dla poprawienia przenoszenia siły. System łączy wiązanie z nartą, umożliwiając jej swobodne wygięcie się pod butem. W rezultacie otrzymuje się dużo lepsze trzymanie krawędzi i niezakłócony tor jazdy w łuku. Dodatkowe zalety to: bez narzędziowa regulacja w zakresie od 255mm do 378mm.
|
|
AIR TEC TI W zależności od przeznaczenia drewniany rdzeń Air Tec zostaje wzmocniony Titanalem.
|
|
ALLMOUNTAIN ROCKER Krótsza powierzchnia styku narty z podłożem oznacza łatwiejszą inicjację skrętu. ROCKER pozwala również kontrolować nartę z użyciem znacznie mniejszej siły.
|
|
CARBON STRINGERS Specjalne karbonowe paski gwarantują niską wagę narty przy jednoczesnym zachowanie sprężystości i optymalną sztywność poprzeczną.
|
|
CARBON TECH Specjalna sieć karbonowych włókien o wyjątkowych właściwościach i zbalansowanej sztywności.
|
|
RACE PLATE JR Płyta zawodnicza dla ścigających się Juniorów wprost z tras Pucharu Świata.
|
|
RAZORSHAPE Pochyłe ścianki boczne nadają narcie charakterystyczny wygląd ale przede wszystkim obniżają jej wagę! Jednocześnie wraz z za wyglądem idzie sportowy charakter narty, która poprzez mniejszą powierzchnię styku z podłożem może być szybsza.
|
|
TITANAL 0.5mm Drewniany rdzeń z podwójną warstwą titanalu wzmacniany technologią Air Carbon. Rezultatem jest idealne trzymanie krawędzi i gładka jazda.
|
|
WOMEN BMP Przesunięty środek ciężkości do przodu, dzięki czemu narta jest łatwiejsza do prowadzenia.
|
|
WOMENTRACK Węższa i lżejsza niż standardowy PowerRail. Obsługuje buty do rozmiaru 338 mm.
|
|
SS EVO Ewolucja technologii Snake Skin (skóra węża). Powierzchnia nart jest chropowata i posiada fakturę, dzięki czemu narty są jeszcze lepiej zabezpieczone przez zarysowaniami i uszkodzeniami. Zdecydowanie większa żywotność w porównaniu do nart lakierowanych, gładkich.
|
|
TIP PROTECTOR Fabrycznie montowane ochraniacze dziobów nart. Zapobiegają uszkodzeniom oraz rozwarstwianiu się nart. Wpływając znacząco na żywotność sprzętu.
|
|
TURN ZONE Obniżenie masy dziobów dzięki użyciu zaawansowanych materiałów powoduje dużo łatwiejsze sterowanie, inicjację skrętu oraz zminimalizowanie wibracji.
|
|
BAFATEX Nowo wprowadzony przez Fischer'a materiał do konstrukcji nart. Niesamowity stosunek wytrzymałości do wagi to jeden z jego znaków rozpoznawczych.
|
|
ARAMID DIAGOTEX Diagotex przetworzony razem z Aramidem redukuje wibracje przenoszone na narty. Dzięki temu otrzymujemy idealną kontrolę nad nartą i bardziej harmonijną inicjację skrętu.
|
|
AIR CARBON Drewniany rdzeń wzmocniony niezwykle lekkimi i wytrzymałymi stosowanymi w lotnictwie. Poprawia prowadzenie i dynamikę.
|
|
SIDEWALL CONSTRUCTION Wzmocnione boczne ścianki zwiększają przyczepność krawędzi, stabilność, wytrzymałość oraz poprawiają dynamikę jazdy.
|
|
AEROSHAPE Specjalna lekka konstrukcja dla ekstremalnej stabilności skrętnej.
|
|
AIR CARBON TI 0.5 Drewno wzmocnione powłoką Titanalu na całej wysokości wiązań. Pewne i precyzyjne trzymanie krawędzi, a w efekcie niezwykle płynna jazda.
|
|
AIR TEC Waga drewnianego rdzenia została zredukowana o 25%, bez utraty elastyczności i stabilności skrętnej. Jest to możliwe dzięki specjalnemu wzorowi frezowania.
|
|
ALL MOUNTAIN ROCKER Krótsza długość styku nart zapewnia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga mniejszego wysiłku.
|
|
ANTI CHIPPING Ulepszone łączenie warstwy wierzchniej i laminatu poprzez specjalną gumową wkładkę absorbuje siły wywierane na powierzchnię podczas krzyżowania nart. Dla znacznej redukcji odprysków warstwy wierzchniej.
|
|
BEECH POPLAR WOODCORE Wyjątkowa stabilność i optymalny transfer mocy na krawędź.
|
|
BEECH WOODCORE Wyjątkowa stabilność i optymalny transfer mocy na krawędź.
|
|
CARBON TEX Niezwykle mocne i lekkie paski z włókna węglowego nałożone na elastyczną, pojedynczą warstwę laminowaną dla zapewnienia wytrzymałości przy skręcaniu.
|
|
CERADUR Materiał z włókna szklanego, który chroni rdzeń narty jak skorupa. Efektem jest narta, która nawet po częstym użytkowaniu jest technicznie jak nowa.
|
|
ENFORCED EDGES Wzmocnione krawędzie i grubszy spód pozwalają na dłuższe użytkowanie narty, nawet przy częstym szlifowaniu.
|
|
ENFORCED BASES Wzmocnione krawędzie i grubszy spód pozwalają na dłuższe użytkowanie narty, nawet przy częstym szlifowaniu.
|
|
FLEX-CUT Flex-Cut w obszarze wiązania optymalizuje flex narty zgodnie z grupą docelową.
|
|
FREESKI ROCKER Krótsza długość styku nart zapewnia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga mniejszego wysiłku.
|
|
M/O-PLATE JUNIOR Nasza nowa płyta wyścigowa dla juniorów gwarantuje wysoką wydajność i efektywny transfer mocy. Rezultatem jest idealny flex i maksymalna prędkość dla płynnych, agresywnych skrętów.
|
|
M-PLATE Nowa płyta wyścigowa, tuningowana do nart slalomowych i gigantowych.
|
|
MULTIFLEX Lepsze trzymanie krawędzi przy minimalnej wadze płyty. Dodatkowe zalety to: bez narzędziowa regulacja.
|
|
PAULOWNIA WOODCORE Ultralekkie drewno używane do produkcji nart. Używane specjalnie do nart tourowych - w wersji cap lub sandwich.
|
|
POPLAR WOODCORE Używany dla płynnej i zwrotnej jazdy na nartach.
|
|
POWER TI Ulepszona konstrukcja Titanal dla lepszego trzymania krawędzi.
|
|
POWERTRACK Najlepsza wydajność dzięki zoptymalizowanemu Flexowi i niskiej wadze. Montaż i regulacja bez użycia narzędzi.
|
|
RACE SIDEWALL Nowy standard produkcyjny dla łatwiejszego dostrajania krawędzi.
|
|
RADICAL TRIPLE RADIUS Ten najnowszy rozwój kształtu Triple Radius umożliwia jeszcze łatwiejszą inicjację skrętu. Transfer mocy i kontrola w całym zakręcie jest perfekcyjna.
|
|
SHAPED TI 0.5 Shaped Ti to 0,5mm tytanowa wkładka dopasowana precyzyjnie do geometrii narty. Specyficzne wyprofilowanie zapewnia odpowiednią ilość stabilności dla danego poziomu umiejętności, a także optymalne trzymanie i płynną jazdę.
|
|
SHAPED TI 0.8 Shaped Ti to 0,8mm tytanowa wkładka dopasowana precyzyjnie do geometrii narty. Specyficzne wyprofilowanie zapewnia odpowiednią ilość stabilności dla danego poziomu umiejętności, a także optymalne trzymanie i płynną jazdę.
|
|
TOUR ROCKER Krótsza długość styku nart zapewnia, że inicjacja skrętu jest łatwiejsza i wymaga mniejszego wysiłku.
|
|
TWIN POWERRAIL Nowy dwuczęściowy system Powerrail o zmniejszonej wadze i lepszym transferze mocy.
|